Педагогічний колектив

Поділитися сторінкою:

Нателла Андрющенко

Засновник та директор ліцею
Портфоліо

Нателла Андрющенко, засновник та директор Білоцерківського приватного ліцею «Міцва-613».

За фахом вчитель початкових класів, викладачка курсу «Традиції єврейського народу».

Крім класичної вищої педагогічної освіти, закінчила курс з неформальної освіти (informal education) «Меламедія», Ізраїль.

Сучасні інструменти неформальної освіти: коучинг, медіація, плідна інтеракція, всіх учасників освітнього процесу, особистісний підхід, пошук ефективних форм мотивації учнів та педагогів – все це сприяє створенню комфортного сучасного освітнього середовища та робить заклад популярним серед громади міста.

Особистісний підхід до кожного учня безперечно має стати шляхом до розкриття талантів та нахилів школяра. В навчанні важливий не тільки результат, а й сам процес, який робить дитину щасливою.

Кожна людина – це цілий світ, – говорить Талмуд.

Саме за цим принципом і працює ліцей під керівництвом Нателли Андрющенко.

Людмила Бакун

Заступник директора з НВР
Портфоліо

Бакун Людмила Михайлівна, заступник директора з НВР, вчитель географії та біології, вчитель- методист.

Завдання:

-формування якісного освітнього середовища у закладі

-впровадження в освітній процес новітніх освітніх технологій

-організація роботи дистанційного навчання

– вдосконалення електронного документообігу та електронного журналу

-підвищення методичної грамотності педагогів

– створення безпечного освітнього простору

-розробка та провадження інноваційних форм та методів роботи

-створення умов для оволодіння учасниками освітнього процесу знань, реалізації практичних навичок

– виховання патріотів України

Реалізація завдань:

  • Подорожі Україною з вивченням історії, культури, природи, традицій українського народу
  • Співпраця з міжнародними організаціями Хефциба, ККЛ (Ізраіль) щодо допомоги у вивченні предметів єврейського циклу та традицій єврейського народу
  • Спілкування з педагогами на зустрічах «Психолог радить», «Історичний клуб», «Ділова українська мова», «Фітнес –йога», «Методичні посиденьки»
  • Спільна участь з учнями та батьками в освітніх проектах, творчих конкурсах, тренінгах

Пріоритетні методи роботи:

  • Застосування проектної діяльності, для максимального розкриття індивідуальних особливостей кожного учня, формування вмінь самостійно здобувати знання і реалізувати їх
  • Використання малюнків, карто-схем, презентацій, опорних схем для поєднання різних складових одного процесу чи явища, цілісного уявлення про світ
  • Використання картографічного матеріалу – географічних карт, контурних карт, електронних карт: формування навиків роботи з ними
  • Для учнів 5-6 класів використовую ігрові засоби, як мотивацію до освітньої діяльності
  • Експерименти, досліди, моделювання – завжди цікаво та пізнавально

Життєве кредо

«Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш”.

 (Фрідріх Дістервег)

Сергій Наконечний

Заступник директора
Портфоліо

Наконечний Сергій Павлович, заступник директора, учитель математики.

Народився і виріс у місті Біла Церква в родині учителів математики.

Закінчив 1994 року Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, після 25 років пропрацював в одному навчальному закладі від учителя до директора.

За щасливим збігом обставин отримав запрошення 2019 року перейти працювати до школи “Міцва-613”, про що не пошкодував ні разу.

Будучи членом Всеукраїнської асоціації керівників шкіл України, з 2006 по 2017 роки з метою вивчення передового педагогічного та управлінського досвіду, відвідав багато різноманітних навчальних закладів не тільки на теренах України, але і Австрії, Німеччини, Словенії, Франції та Нідерландів.

2013 року здобув диплом магістра з відзнакою Державного вищого навчального закладу “ Університет менеджменту освіти”,  спеціальність “Управління навчальним закладом”.

2008-2011 рр. – викладач авторських курсів підвищення кваліфікації для учителів математики  “Теорія ймовірностей та основи математичної статистики в курсі загальноосвітньої школи” при Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів

2015-2017 рр. – викладач модулю “Управління навчальним закладом” курсів підвищення кваліфікації для керівників закладів загальної середньої освіти при КНЗ КОР “ Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів”.

Неодноразово друкувався у фахових виданнях.

 

Проте улюблена робота – викладання математики для учнів, а не управлінська діяльність.

Педагогічне кредо – учень, який не любить учителя, ніколи не вчитиме його предмет. Урок математики для учня не повинен бути насичений сухими формулами та прикладами з одного підручника. Кожен учень має вийти з уроку з позитивними емоціями від нової отриманої інформації, не обов’язково математичної.

“Жодну справу не зробиш добре, якщо невідомо, чого хочеш досягти.” (А.С.Макаренко) – це те, з чого потрібно починати спілкування сучасного учителя зі своїми учнями.

Хоббі:  спорт, велопрогулянки, читання сучасної літератури.

Тетяна Киришун

Заступник директора з виховної роботи
Портфоліо

Киришун Тетяна Петрівна, заступник директора з виховної роботи, вчитель традицій єврейського народу, вчитель основ здоров’я та мистецтва, вчитель вищої категорії

Навчалась на курсі «Неформальна єврейська освіта», була учасником багатьох педагогічних конференцій та семінарів в Україні та за її межами.

В 1995 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище та здобула спеціальність «педагог – організатор та керівник самодіяльного музичного дитячого об»єднання». В 2005 році закінчила Національний педагогічний Університет ім. М. Драгоманова за спеціальністю «соціальний педагог, практичний психолог з правом викладання у ВНЗ».

Кредо моєї педагогічній діяльності: «Працюй так, щоб дітям було комфортно і затишно»

Завдання діяльності:

  • формування такої особистості, яка буде здатна реалізовувати творчий потенціал в динамічних соціально-економічних умовах
  • впровадження у виховний процес інноваційних методів і форм роботи
  • створення позитивної атмосфери як в учнівському, так і в педагогічному і батьківському колективах
  • розкриття творчого потенціалу і учнів, і педагогів
  • розробка авторських сценаріїв для роботи саме в єврейському закладі освіти
  • формування в учнів навиків творчої співпраці в колективі
  • формування національної самоідентифікації учнів
  • виховання патріотів України

Реалізую завдання через:

  • підготовку і проведення різноманітних шкільних заходів: урочистих лінійок, ігрових та розважальних програм, спортивних змагань
  • проведення заходів національного спрямування задля збереження єврейської традиції
  • співпрацю з Всеукраїнськими ти міжнародними організаціями, зокрема Хефциба, ККЛ (Ізраїль), «Центора» (Україна), музей Яд –Вашем (Ізраїль).
  • організацію мережі шкільних гуртків творчого спрямування
  • кураторство молодіжного клубу «Кадіма»
  • активну співпрацю з батьками та опікунами вихованців
  • участь учнів та вихованців в міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних творчих конкурсах і проектах

Приорітетні методи роботи:

  • спостереження та аналіз ситуації, бесіди (індивідуальні та групові)
  • анкетування, опитування
  • доручення та навчання дітьми один одного, робота в парах та мікрогрупах
  • заохочення
  • метод постановки проблемних питань
  • колективні творчі справи
  • інсценування, театралізація, рольові ігри
  • конкурсні та концертні програми,
  • творчі авторські виставки
  • віртуальні екскурсії

Світлана Іванова

Учитель початкових класів
Портфоліо

Завдання:

  • пошук та розробка ефективних методів навчання і виховання учнів;
  • впровадження інноваційних сучасних технологій;
  • урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів;
  • розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;
  • проведення уроків з використанням ІКТ, підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів;
  • формування в учнів ключових компетентностей, які передбачають їх особистісно–соціальний та інтелектуальний розвиток;
  • вдосконалення методичної культури педагога.

Реалізація завдань:

  • вивчення історичної та культурної спадщини, флори і фауни України через подорожі по різних регіонах нашої держави;
  • систематичне використання комп’ютера, зокрема мультимедійних презентацій, на уроках;
  • самоосвіта та вдосконалення професійної діяльності, завдяки освітнім сайтам «На Урок», «Освіта-UA», «Edera»;
  • участь у фахових педагогічних конкурсах «Класний керівник року», «Учитель року»;

Приорітетні методи роботи:


– змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку;
– розширювати  можливості ілюстративного  супроводу уроку на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика) тощо;
– реалізувати ігрові методи на уроках, залучати велику кількість дидактичного матеріалу;
– працювати в малих групах або індивідуально;
– проводити інтегровані уроки, забезпечуючи посилення міжпредметних зв’язків;
– організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок;
– організовувати самостійні, дослідницькі, творчі роботи, проекти;

Життєве кредо

 «Успіх не є ключем до щастя. Щастя – ось ключ до успіху. Якщо ви любите те, що робите, ви будете успішні».

                                                                                                                                     Альберт Швейцер

Тетяна Лавріщева

Учитель початкових класів
Портфоліо

Вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Педагогічний стаж  33 роки.  В  НВК «Міцва – 613» з радістю працюю з 2008 року.

Щоб навчання набуло приємних барв, звертаюсь до завдань онлайн платформи  « Розвиток  дитини »,  інтерактивної освітньої  платформи  «Vchy.com.ua», сервісу  LearningApps.org  тощо , за потребою використовуємо ігрові моменти.  Найулюбленіша дітьми форма роботи – групова або парна: досліджуємо, аналізуємо,  експериментуємо, доводимо,  вчимо одне одного, комунікуємо, розвиваємо мовлення.

Показником мовного розвитку людини є здатність спілкуватися,  активно використовувати засоби мовлення, вміти  сприймати та відтворювати зміст чужого висловлювання і продукувати власне.«Заговори до мене, щоб я тебе побачив», — говорить народна мудрість. Саме це спонукало мене працювати над темою «Формування мовленнєвої компетенції учнів при вивченні української мови».

Галина Мороз

Учитель початкових класів
Портфоліо

Наставник. Друг. І Вчитель для Ваших дітей. Тобто той, хто знає, як треба подавати інформацію малюкам, щоб не тільки зацікавити непосидячок, а й допомогти запам’ятати викладений матеріал з першого разу. Або хоча б з другого. Сертифікати, нагороди, стаж роботи — це позитивні моменти для дорослих і документації.

Спеціаліст першої категорії з досвідом роботи майже 15 років

  • вчитель початкової школи, вчитель інформатики в початкових класах
  • магістр соціальної педагогіки, викладач, інспектор з охорони дитинства
  • пройшла спеціальну теоретичну і практичну очно-заочну підготовку для роботи за системою розвивального навчання Д.Б. Ельконіна-В.В. Давидова у класах школи І ступеня
  • освоїла курс на освітній платформі «Edera» «Як навчати супергероїв?» для лікарняних учителів.

А для дітей вчитель початкових класів — дещо інше: провідник, супутник і мама.

Хто такий вчитель у нашій школі?

Учитель початкових класів у « Міцва-613» — не просто дипломований спеціаліст, а професіонал і психолог водночас. Усі мої нагороди і дипломи не матимуть значення, якщо я не розумітиму психологію сучасних дітей. Мої учні:

  • чекають нових форм викладення матеріалу;
  • бажають більше спілкуватись та отримувати інформацію через технічне обладнання;
  • зорієнтовані вбирати та запам’ятовувати лише кольоровий та емоційний контент;
  • сприймають інформацію комплексно, усіма сенсорами.

Як вчитель початкових класів нової української школи веду навчання різними методами та системами. Адже у шкільний процес треба «входити» з позитивним настроєм. Співпраця і взаєморозуміння панують у нашому класі. А я виступаю диригентом всієї роботи між вчителем, батьками і дітьми, аби останні не втратили потягу до знань.                                                                                  Моя педагогічна діяльність націлена на:

  • Розвиток особистості школяра, його творчих здібностей
  • Розвиток умінь організувати і контролювати власну діяльність
  • Формування умінь навчального співробітництва
  • Виховання бажання вчитися, інтересу до навчання
  • Оволодіння навчальними і предметними вміннями та навичками
  • Охорона і зміцнення здоров’я

У своїй роботі використовую сучасні технології:

  • Робота в групах і парах
  • Проектно – дослідницька робота
  • Інформаційно-комунікаційні технології
  • Система розвивального навчання

Олександр Цибулін

Учитель фізики та інформатики
Портфоліо

Цибулін Олександр Сергійович.

Вчитель фізики та інформатики, доктор біологічних наук, доцент. Педагогічний стаж – 15 років. Тьютор напрямку IT-Way у проєкті Level Up by Smart J. Прослухав та успішно завершив підвищення кваліфікації вчителів курсу «Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття» науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Автор понад 50 робіт у галузі біологічних ефектів неіонізуючого випромінювання. Стаття «Oxidative mechanisms of biological activity of low-intensity radiofrequency radiation», яка у співавторстві була опублікована у журналі Electromagnetic Biology and Medicine займає 3 місце по популярності за всю історію журналу (з 1982 року). Вважаю, що будь-який предмет, який викладається в школі, а особливо фізика, формує у учнів сучасний науковий світогляд та формує критичне мислення.

Анжеліка Вдовика-Моссіолікова

Учитель фізичної культури
Портфоліо

Вдовика-Моссіолікова Анжеліка Геннадіївна, вчитель фізичної культури

Моє кредо- «Життя-це рух».

Завдання:

  • Формувати фізичну компетентність дитини;
  • Залучати учнів до самостійних занять фізичною культурою;
  • Формувати навички здорового способу життя;
  • Розвивати співпрацю »учитель – учень».

Прирітетні методи роботи:

  • Урахування психологічного,емоційного, анатомо-фізіологічного стану дитини;
  • Розкриття особливостей кожного учня;
  • Гра,як мотивація( для учнів молодших класів);
  • Презентація індивідуальних напрацювань;
  • Розробка та практичне опробування особистих матеріалів;
  • Активна творча діяльність;
  • Впровадження інформаційних технологій на уроках фізичної культури.

 Я впевнена,що дитина, оточена приязним ставленням, вчиться радості життя.

Анна Чабаненко

Учитель фізики та обслуговуючої праці
Портфоліо

Вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Педагогічний стаж  33 роки.  В  НВК «Міцва – 613» з радістю працюю з 2008 року.

Щоб навчання набуло приємних барв, звертаюсь до завдань онлайн платформи  « Розвиток  дитини »,  інтерактивної освітньої  платформи  «Vchy.com.ua», сервісу  LearningApps.org  тощо , за потребою використовуємо ігрові моменти.  Найулюбленіша дітьми форма роботи – групова або парна: досліджуємо, аналізуємо,  експериментуємо, доводимо,  вчимо одне одного, комунікуємо, розвиваємо мовлення.

Показником мовного розвитку людини є здатність спілкуватися,  активно використовувати засоби мовлення, вміти  сприймати та відтворювати зміст чужого висловлювання і продукувати власне.«Заговори до мене, щоб я тебе побачив», — говорить народна мудрість. Саме це спонукало мене працювати над темою «Формування мовленнєвої компетенції учнів при вивченні української мови».

Оксана Шевчук

Учитель української мови та літератури
Портфоліо

Учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, викладач проєкту “SmartJ”, учитель II категорії, класний керівник

Моє життєве кредо: «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом» (Ліна Костенко)

Моє педагогічне кредо: «Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими» (Оскар Уайльд)

У 2006 році закінчила Вищий навчальний заклад Київський славістичний університет  та здобула кваліфікацію магістра з української мови та літератури та спеціаліста з англійської мови та літератури. Стаж роботи – 16 років. Працювала викладачем на кафедрі іноземної філології у Київському славістичному університеті та університеті «Україна». Після декретної відпустки відновила свою педагогічну діяльність у стінах «Міцви-613». Вважаю, що школа – це той простір для дитини, де вона не просто готується до життя, а повноцінно живе. Тому умови, в яких вона перебуває, повинні сприяти становленню особистості та проєктувальника власного життя. З радістю застосовую на уроках нестандартні розминки, рольові  ігри, кросворди, ребуси, анаграми, лінгвістичні казки, вікторини, інтерактивну дошку.  Люблю подорожувати, займатися спортом, читати книжки, вишивати, проводити час з дітьми. Мрію відвідати Лондон.

Ольга Мудрицька

Практичний психолог
Портфоліо

Мудрицька Ольга Олександрівна, практичний психолог

Психологічна служба Приватного ліцею “Міцва -613” працює з метою створення оптимальних умов для успішної соціалізації та гармонізації особистості дитини та збереження психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.

Моя робота, як психолога закладу, будується відповідно до таких принципів:

  • Доброзичливість та повага до усіх учасників навчально-виховного процесу;
  • Забезпечення конфіденційності та емоційної безпеки;
  • Відкритість та об’єктивність;
  • Системність у роботі, що виражається в актуальності, послідовності та логічності роботи з усіма учасниками освітнього процесу, співпраці з батьками та педагогами.

Пріоритетність надаю  активним методам взаємодії: дискусії, рольові та ділові ігри, заняття з елементами тренінгу, використання психотерапевтичних методів (релаксації, візуалізації, елементів арт-терапії, гештальт терапії)

Моє завдання як спеціаліста полягає в тому щоб, допомогти людині самій знайти вихід з скрутної ситуації, подолати внутрішні перепони, зрозуміти самого себе, свої почуття та бажання, свої вчинки та поведінку інших людей – друзів, батьків, вчителів, усіх хто нас оточує.

З якими питаннями можна і треба звертатися до психолога:

  • Труднощі у навчанні
  • Взаємини у класі, колективі
  • Дитячо- батьківські стосунки
  • Вибір життєвого шляху (майбутньої професії)
  • Самопізнання та саморозвиток.

Чим я можу допомогти Вам як психолог:

  • Вислухати Вас, шанобливо ставлячись до Ваших почуттів, міркувань, життєвих цінностей.
  • Відповісти на Ваші запитання.
  • Допомогти адаптуватися до обставин, які Ви не можете змінити.
  • Допомогти подивитися на Вашу проблему з іншого боку, знайти разом її рішення, приділивши цьому процесу, стільки часу, скільки буде потрібно.
  • Знайти внутрішні ресурси і опори для найбільш ефективної і повної життєдіяльності і емоційної рівноваги.

Аліна Михайлюк

Керівник дошкільного підрозділу
Портфоліо

Моє життєве кредо: “Знаходжу сенс у всьому, що роблю, і роблю те, у чому знайшла сенс”.

Здобула ступінь магістра спеціальної освіти в Уманському державному педагогічному університеті.

З 2019 року працювала тьютором у “Міцві-613”.

З 2021 року була керівником та дефектологом інклюзивного проєкту соціалізації для дітей з особливими освітніми потребами.

З 2022 року є керівником дошкільного підрозділу в “Міцві-613”.

Співпрацюю з Київською школою соціалізації для дітей з інвалідністю, завдяки якій, отримую практичний досвід, нові знання та сучасні методики для роботи з дітьми. Є волонтеркою проєктів ГО “Бачити серцем”.

Пройшла навчальну програму “Child Mental Health Projests for Ukraine” від Стенфордського університету, США. Постійно займаюся самоосвітою.

Активно вивчаю емоційний розвиток людини, знання про який допомагають у професійній діяльності та особистому житті. Навчаю цього й дітей, з якими працюю.

Найважливіший принцип у моїй роботі – будь-яка дитина в першу чергу дитина, яка заслуговує на рівність, повагу, любов та прояв власної думки, не зважаючи на особливості розвитку, тип темпераменту та поведінкові прояви.

У вільний час люблю гуляти на природі, подорожувати, ходити на риболовлю, писати картини та грати з друзями в настільні ігри.

Марина Любінецька

Вихователь
Портфоліо

Педагогічне кредо:”Вперед і тільки вперед”.
Закінчила Богуславське педагогічне училище.
У своїй роботі намагаюся роздивитися здібності кожної дитини та допомогти розвинути їх. Хочу, щоб кожен день перебування в садочку був цікавим і дивовижним для нашого молодшого покоління. Саме тому з радістю застосовую сучасні методи та прийоми на заняттях.
У вільний час самовдосконалююсь, люблю ходити пішки, обмінюватися досвідом с колегами.

Ірина Нечипоренко

Учитель початкових класів
Портфоліо

Вищу освіту здобула в Уманському педагогічному інституті імені Павло Тичини. Педагогічний стаж  – 28 років. Маю вищу кваліфікаційну категорію, звання “вчитель-методист”.

Мій педагогічний кодекс честі :

“Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути”. (В.Сухомлинський)

  • постійно шукати в кожному учневі індивідуальні багатства;
  • спрямовувати активність особистості на її розвиток;
  • відмовитись від покарань;
  • терпляче ставитися до помилок учнів під час роботи;
  • заохочувати наполегливість та завзятість;
  • намагатися бути прикладом для дітей в усьому.

Юлія Беленок

Учитель початкових класів
Портфоліо

Педагогічний досвід – 12 років.

Освіта – вища,  закінчила ДВНЗ Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет ім. Григорія Сковороди, 2018 р.
Моє педагогічне кредо:
“Учень – це не посуд, який треба наповнити, а факел, який треба запалити “. (К. Ушинський)

Вважаю, що дитину потрібно розвивати як неповторну індивідуальність, розвивати її творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. Роботу з дітьми організовую на засадах партнерства, створюю ситуації успіху та сприяю формуванню  загальнолюдських цінностей.

 

Марина Василенко

Учитель англійської мови
Портфоліо

Педагогічне кредо: “Навчатись, Благодіяти, Стверджуватись!”

Діяльність класного керівника: “Діти – оцінка нашого життя, його зміст і продовження…”

Все своє життя я мріяла бути вчителем і моя мрія здійснилася, я – Вчитель!  Провідну роль у духовному становленні юних особистостей відіграють класні керівники.

Я вдвічі щаслива, тому що я – Класний керівник! У житті кожної людини, яка у свій час була учнем, помітну роль відігравав класний керівник.  Ми, вчителі, маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, – з людиною.

Уміння володіти собою, тримати себе в руках – одне з найбільш необхідних умінь, від якого залежить успіх діяльності педагога, і його здоров’я. Якщо учитель поєднує в собі  любов  до  справи  й  до учнів, він – досконалий учитель. Тільки рішуча людина, енергійна,  з  твердим  характером,  така,  що знає, чого вона хоче і що веде до  виконання  її мети може  виховати  рішучих,  енергійних,  сильних  характером успішних людей. Успішна людина самостійна: вона не пливе за течією; сама обирає напрямок свого життя; ставить цілі та визначає стратегію їх досягнення; аналізує свої й чужі помилки та коригує плани; здатна висувати несподівані ідеї та втілювати їх в реальність. Така людина – організатор, мислитель і творець!

Успішний вчитель, успішний класний керівник є успішною людиною, яка творить найбільше багатство суспільства ЛЮДИНУ.

Юлія Размислова

Учитель-логопед
Портфоліо

Навчалась в НПУ імені М.П. Драгоманова, за фахом: логопед шкільних та дошкільних закладів. Загальний стаж роботи – 31 рік. Працюю на посаді – 23 роки. З 2018 р. працюю вчителем-логопедом у НВК «Міцва-613». Маю дві вищі освіти.

Учитель-логопед вищої категорії, учитель-методист.

Узагальнила ППД роботи «Вплив дидактичної гри на формування лексико-граматичних категорій мовлення у дітей із ЗНМ ІІІ рівня шостого року життя» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 100798 від 21.12 2020 р.)

Розробила, систематизувала та узагальнила 161 дидактичні гри з лексики та граматики, які сприяють практичному засвоєнню дітьми граматичних засобів мови в ігровій діяльності. Позитивно впливають на динаміку мовленнєвого розвитку,

Створила системний банк мовленнєвих завдань для подолання, корекції та попередження лексико-граматичного недорозвитку мовлення у дітей.

Маю публікації у фаховій періодиці «Палітра педагога», 2016, №5, ЛОГОПЕДІЯ, с.24-25.

Люблю ДІТЕЙ і «закохана» в ЛОГОПЕДІЮ!

Руслана Маринич

Вихователь
Портфоліо

Закінчила Тернопільський національний університет імені В. Гнатюка. Педагогічний стаж – 29 років. У 2010 році була призером Конкурсу районного відділу освіту “Вихователь року”.
Духовним авторитетом для мене як педагога є Софія Русова, автор концепції національного дитячого садка. Особливо актуальною ця ідея є сьогодні. Софія Русова називала вихователів садівницями, які плекають сад дитячих душ, тендітних, ніжних, трепетних. У своїй роботі керуюся ідеями Русової:
– гуманізація виховного процесу, який повинен здійснюватися на національній основі як запорука міцного зв’язку зі своїм народом, землею, де ти народився;
– індивідуальний підхід до кожної дитини, щоб у кожному розкрити те найкраще і дати поштовх до подальшого розвитку особистості в школі.
Переконана, що вага дошкільного виховання не в кількості знань, а в розвиткові цікавості, у звичці підходити до кожної нової речі з бажанням осягнути її.

Світлана Новікова

Вихователь
Портфоліо

Здобула фах вчителя музики та методиста виховної роботи у Переяслав-Хмельницькому педагогічному університеті ім.Григорія Сковороди. Працювала 10 років педагогом-організатором у школі, в якій навчалася.  Маю сертифікат Intel «Навчання для майбутнього».

З 2011 року перекваліфікувалася на вихователя дошкільного закладу. Загальний педагогічний стаж 15 років.

Під час роботи з дітьми пізнала просту істину: щоб зрозуміти дитину, згадай себе у цьому віці; побач особистість; відчувай, працюй на випередження та отримуй задоволення від того, що ти робиш.

Я є постійним учасником семінарів та майстер-класів «Лабораторії Гри» – міжнародного проєкту для аніматорів та усіх, хто працює з дітьми. Адже в дошкільному віці гра – основний вид діяльності дітей.

Захоплююся ейдотехнікою та розвитком пам’яті, використовує елементи ейдетики в роботі з дошкільниками.

Обожнюю прогулянки, подорожі, а також проводити час з гарною книгою.

Ольга Козаченко

Учитель математики
Портфоліо

Учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, класний керівник.

У 1989 році закінчила Київський державний педагогічний інститут імені О.М. Горького. 

Стаж роботи: 33 роки.

Педагогічний досвід:

– учитель початкових класів та математики (м. Сіталчай, Азербайджан);

– вихователь у дитячому садку № 4 (м. Чортків Тернопільської області);

учитель математики (гімназія ім. М. Шашкевича – м. Чортків Тернопільської області;  ЗОШ №18, Білоцерківський колегіум, БПЛ «Міцва-613»м. Біла Церква);

екзаменатор з перевірки відкритих тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання (УЦОЯО – м. Київ);

– автор  публікацій в педагогічних газетах «Шкільний світ» та «Математика»;

– науковий керівник учнів-призерів  Всеукраїнського конкурсу-захисту наукових робіт  МАН.

Життєве кредо: «Перш ніж отримати, треба віддати, і перш ніж оселитися в будинку, треба його побудувати» (Антуан де Сент-Екзюпері)

Педагогічне кредо: «Кожне дитя частково геній, а кожен геній частково дитя» (А. Шопенгауер)

Отримавши музичну освіту (при Державній консерваторії імені П.І Чайковського) вважаю, що математику цікавіше вивчати з використанням пісенних прийомів та авторських театралізованих мініатюр. Глибоко переконана, що кожна дитина певною мірою – артист, а  емоційно подана інформація  залишається в пам’яті, як дитяче враження, на все життя.

Впевнена, що математика якісно формує необхідні риси для успішного життя в сучасному світі – комунікабельність, критичне і дизайн-мислення. В роботі використовую модульно-розвивальне навчання і технології інтерактивного навчання (ситуативне моделювання, мозковий штурм, рольові ігри).

Наталія Стороженко

Учитель англійської мови
Портфоліо

Учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, стаж роботи 40 років

Кредо моєї педагогічній діяльності:  “A child is not a vessel to be filled, but a fire to be lit” – Дитина це не посудина, яку треба наповнити, а вогонь, який треба запалити.

Педагогічний досвід і методичні розробки: 

  • Проведення відкритих уроків і позакласних заходів;
  • Проведення заходів із залученням носіїв мови;
  • Участь у семінарах та тренінгах: Oxford University Press, Express Publishing та інших;
  • Розробка методичних видань та публікації у фахових часописах;
  • Позашкільна діяльність: член журі міських олімпіад з англійської мови та екзаменатор відкритої частини ЗНО.

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую: пізнавальні ігри та ігрові ситуації, створення ситуації успіху, залучення суб’єктивного досвіду учнів, наведення цікавих прикладів, парадоксальних ситуацій, використання інтернет-ресурсів, сучасних аудіо, відеоматеріалів та інтерактивної дошки на уроках.

Пріоритетні напрямки моєї роботи:

  • Впровадження в навчальний процес новітніх педагогічних технологій;
  • Формування в учнів комунікативні компетенції, мотивацію до безперервної освіти, розвиток вміння використовувати іноземну мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу;
  • Вивчення новинок методичної та художньої літератури іноземною мовою;
  • Підвищення якості навчання, стимулювання учнів до участі в конкурсах, олімпіадах та інших навчальних заходах.

Вікторія Ципуга

Учитель історії та правознавства
Портфоліо

Педагогічне кредо: Мета виховання – навчити наших дітей обходитися без нас. (Е. Легуве, франц. письменник)

Трудовий стаж – 33 р., педагогічний стаж – 30 р., категорія – вища, звання – вчитель-методист. У 1987 р. закінчила Дніпропетровський державний університет за  спеціальністю «Історія», отримавши кваліфікацію: «Історик. Вчитель історії та суспільствознавства».

Керуючись у житті гаслом «Скільки б ти не жив, усе життя слід вчитися, бо ми навчаємося не для школи, а для життя» (Сенека Молодший), продовжую наполегливо працювати над підвищенням рівня власних знань та педагогічної компетентності як на курсах підвищення кваліфікації при КВНЗ КОР Академії неперервної освіти (свідоцтво №02139618/1766-20 від 10.03. 2020 р.), так і беручи участь у різноманітних семінарах і тренінгах («Невроз і психосоматика», «Якість та інновації в освіті», «Перлини культури ідиш», Міжнародний учительський семінар для шкіл Хефциба для викладачів єврейських дисциплін та інші)

Набуті знання намагаюся передати учням під час уроків та різноманітних позакласних заходів. У своїй роботі застосовую не тільки інноваційні методи роботи (використання міжпредметних зв’язків, наполеглива робота з формування критичного мислення, застосування ІКТ, залучення учнів до створення учнівських проєктів тощо), але й залучаю краєзнавчий матеріал, що допомагає формувати в учнів стійке переконання, що історію творять звичайні люди, які живуть поруч з нами, тож майбутнє нашої держави залежить від кожного з нас.

Усвідомлюючи, що саме від професійної компетентності учителя залежить формування ключових компетентностей учнів та їх майбутній конкурентоздатності на ринку праці, намагаюся власним прикладом надихнути учнів на участь у різноманітних конкурсах та олімпіадах.  Протягом 2017-2021 років вихованці «Міцви-613» ставали призерами Міжнародного учнівського конкурсу «Маса Шорашим-Коріння», Міжнародної учнівської олімпіади з історії єврейського народу для шкіл Хефциби та II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії та правознавства.

Анна Двухбабана

Учитель зарубіжної та єврейської літератур
Портфоліо

Учитель зарубіжної і єврейської літератур, вища кваліфікаційна категорія, вчитель – методист, «Відмінник освіти України», лауреат міської премії «За заслуги в галузі освіти».Класний керівник.
Куратор модуля національних єврейських дисциплін і неформальної освіти за програмою Хефциба МО Ізраїлю. переможець Міжнародного конкурсу «Вчитель року» за версією Програми Хефциба.
Працюю у «Міцві-613» з дня її створення. Розуміючи роль нашого навчального закладу для виховання національної самоідентифікації дітей, історичної та культурної пам’яті, розробляю нові освітні та розвивальні проєкти.
Багато уваги приділяю розробці інноваційних програм, створенню навчально-методичних комплексів для впровадження в навчально-виховний процес предметів національної складової. Так були розроблені та затверджені програми й навчальні хрестоматії до спецкурсу «Єврейська література», 5-11 кл. (у співавторстві). Навчально-методичний комплекс схвалений МОН України.
Життєве кредо : дорогу здолає той, хто йде.
У своїй навчальній та виховній діяльності спираюсь на педагогічні кредо Праведника світу Януша Корчака, який збудував Храм Любові до Дитини, та журналіста і педагога Симона Соловейчика, творця теорії «Педагогіки співробітництва».
Моє педагогічне кредо базується на позиції Януша Корчака: «Дитина – це метелик над бурхливою річкою життя. Що потрібно зробити, щоб вона літала безпечно? Як їй допомогти, щоб у неї виросли сильні, пружні крила?» Виховала багато переможців і призерів Всеукраїнських і Міжнародних олімпіад і конкурсів – захистів наукових робіт Малої Академії Наук України. Пишаюсь своїми
учнями, які здобули та здобувають вищу освіту в Україні, Ізраїлі, Польщі, Німеччині.

Яна Цибуліна

Учитель англійської мови
Портфоліо

Вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи 22 роки. Адміністратор та викладач проєкту “Smart J”.

Багато років співпрацювала з волонтерами із США під час роботи у таборах благодійної організації “Radooga”.

Моє педагогічне кредо: «Виховувати та навчати, піклуючись не тільки про розум, а й про почуття. Такою є людина майбутнього».

У своїй роботі прагну бути гнучкою і здатною реагувати на виклики, які зʼявляються в освіті. Одним із таких несподіваних викликів стало дистанційне навчання. Маю великий досвід використання онлайн ресурсів для уроків з англійської мови. Інтерактивна онлайн дошка Miro – це те, без чого я не уявляю свої онлайн уроки. Вона допомагає створити заняття неймовірно цікавими та захоплюючими.

Також у своїй роботі вивчаю і використовую TPR method – метод вивчення мови через задіювання різних органів для сприйняття та відтворення інформації. Він не лише допомагає розрядити обстановку на уроці чи дає дитині можливість порухатись, але й сприяє розумінню і запамʼятовуванню нових слів.

Teachers are not defined by their lessons plans. They are defined by their passions.

Інна Миколюк

Учитель української мови і літератури
Портфоліо

Освіта: вища (у 1995 році закінчила філологічний факультет Українського державного педагогічного університету ім. М. Драгоманова, у 2009 році – Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти»).

Педагогічний стаж: 26 років.

Категорія: вища.

Педагогічне звання: учитель – методист.

Посада: учитель української мови і літератури.

Педагогічні завдання:

– формування національно свідомої, духовно багатої особистості;

– розвиток в учнів умінь та навичок вільно користуватися засобами рідної мови в усіх видах мовленнєвої діяльності;

– засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм сучасної української літературної мови;

– удосконалення форм і методів роботи на уроках української мови і літератури;

– систематичне впровадження в навчальний процес сучасних освітніх технологій;

– використання різних засобів, форм і методів навчання;

-виховання в учнів любові до рідної мови, поваги до культури й традицій українського народу, інших народів світу.

Реалізація завдань:

– лексичним багатством української мови, засобами художнього слова, тісним зв’язком з історією, літературою формувати національно свідому, духовно багату особистість;

– виробити алгоритм дій, який допоможе створити такі умови, за яких кожен учень може успішно навчатися, удосконалювати орфографічні, граматичні, стилістичні норми української літературної мови, розвивати свій логічний та емоційний потенціал;

– на уроках української мови і літератури застосовую прийоми афірмацій, сторітелінгу, яскраві мнемонічні прийоми, виконані технікою скрайбінгу, залучаю учнів до активних мовознавчих рольових ігор та експериментів, фіксую здобуті знання у вигляді ментальних карт, розробляю комплексні вправи за принципом текстоцентризму.

Життєве кредо: «Я вибрала Долю собі сама.  І що зі мною не станеться, – у мене жодних претенсій нема до Долі – моєї обраниці». (Ліна Костенко)

Наталія Архіпова

Учитель початкових класів
Портфоліо

Учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії,  учитель-методист.

Педагогічний стаж 33 роки

Педагогічне кредо:”Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності. ”

Перед початковою школою стоїть завдання впровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процес через запровадження технологій навчання, що ґрунтуються на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання. 

   Технологія діяльності сучасного учителя здійснюється через упровадження інноваційних ідей, технологій,  методик,  які сприяють формуванню пізнавальної активності молодших школярів:

  •      ігрові технології;
  •     технології розвитку критичного мислення;
  •     технології навчання як дослідження;
  •      технології формування творчої особистості;
  •     інформаційні технології.

Леся Палкіна

Вихователь
Портфоліо

Моє кредо:
До кожної дитини ключ знайти,
З малятами стосунки дружні мати,
Упевнено і творчо по життю іти,
З любов’ю дітям серце віддавати.
Маю вищу педагогічну освіту зі спеціальності “Вчитель початкових класів”. У 2016 році здобула освіту вихователя дитячого садка.
Педагогічний стаж – 20 років, з них – 12 років працюю вихователем. За ці роки стала співавтором методичних посібників Л.В.Шелестової та навчально-методичного “Буду вправним першачком”.
У своїй роботі намагаюся не зупинятись на досягнутому, вчити та вчитися самій, ділитися з дітьми своїми знаннями, бути для них прикладом у всьому, а також бачити та цінувати в дитині особистість.
У вільний час люблю малювати, займатися вишивкою і бісероплетінням.

Меню