Педагогічний колектив

Поділитися сторінкою:

Нателла Андрющенко

Засновник та директор ліцею
Портфоліо

Нателла Андрющенко, засновник та директор Білоцерківського приватного ліцею «Міцва-613».

За фахом вчитель початкових класів, викладачка курсу «Традиції єврейського народу».

Крім класичної вищої педагогічної освіти, закінчила курс з неформальної освіти (informal education) «Меламедія», Ізраїль.

Сучасні інструменти неформальної освіти: коучинг, медіація, плідна інтеракція, всіх учасників освітнього процесу, особистісний підхід, пошук ефективних форм мотивації учнів та педагогів – все це сприяє створенню комфортного сучасного освітнього середовища та робить заклад популярним серед громади міста.

Особистісний підхід до кожного учня безперечно має стати шляхом до розкриття талантів та нахилів школяра. В навчанні важливий не тільки результат, а й сам процес, який робить дитину щасливою.

Кожна людина – це цілий світ, – говорить Талмуд.

Саме за цим принципом і працює ліцей під керівництвом Нателли Андрющенко.

Людмила Бакун

Заступник директора з НВР
Портфоліо

Бакун Людмила Михайлівна, заступник директора з НВР, вчитель географії та біології, вчитель- методист.

Завдання:

-формування якісного освітнього середовища у закладі

-впровадження в освітній процес новітніх освітніх технологій

-організація роботи дистанційного навчання

– вдосконалення електронного документообігу та електронного журналу

-підвищення методичної грамотності педагогів

– створення безпечного освітнього простору

-розробка та провадження інноваційних форм та методів роботи

-створення умов для оволодіння учасниками освітнього процесу знань, реалізації практичних навичок

– виховання патріотів України

Реалізація завдань:

  • Подорожі Україною з вивченням історії, культури, природи, традицій українського народу
  • Співпраця з міжнародними організаціями Хефциба, ККЛ (Ізраіль) щодо допомоги у вивченні предметів єврейського циклу та традицій єврейського народу
  • Спілкування з педагогами на зустрічах «Психолог радить», «Історичний клуб», «Ділова українська мова», «Фітнес –йога», «Методичні посиденьки»
  • Спільна участь з учнями та батьками в освітніх проектах, творчих конкурсах, тренінгах

Пріоритетні методи роботи:

  • Застосування проектної діяльності, для максимального розкриття індивідуальних особливостей кожного учня, формування вмінь самостійно здобувати знання і реалізувати їх
  • Використання малюнків, карто-схем, презентацій, опорних схем для поєднання різних складових одного процесу чи явища, цілісного уявлення про світ
  • Використання картографічного матеріалу – географічних карт, контурних карт, електронних карт: формування навиків роботи з ними
  • Для учнів 5-6 класів використовую ігрові засоби, як мотивацію до освітньої діяльності
  • Експерименти, досліди, моделювання – завжди цікаво та пізнавально

Життєве кредо

«Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш”.

 (Фрідріх Дістервег)

Сергій Наконечний

Заступник директора
Портфоліо

Наконечний Сергій Павлович, заступник директора, учитель математики.

Народився і виріс у місті Біла Церква в родині учителів математики.

Закінчив 1994 року Київський національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, після 25 років пропрацював в одному навчальному закладі від учителя до директора.

За щасливим збігом обставин отримав запрошення 2019 року перейти працювати до школи “Міцва-613”, про що не пошкодував ні разу.

Будучи членом Всеукраїнської асоціації керівників шкіл України, з 2006 по 2017 роки з метою вивчення передового педагогічного та управлінського досвіду, відвідав багато різноманітних навчальних закладів не тільки на теренах України, але і Австрії, Німеччини, Словенії, Франції та Нідерландів.

2013 року здобув диплом магістра з відзнакою Державного вищого навчального закладу “ Університет менеджменту освіти”,  спеціальність “Управління навчальним закладом”.

2008-2011 рр. – викладач авторських курсів підвищення кваліфікації для учителів математики  “Теорія ймовірностей та основи математичної статистики в курсі загальноосвітньої школи” при Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів

2015-2017 рр. – викладач модулю “Управління навчальним закладом” курсів підвищення кваліфікації для керівників закладів загальної середньої освіти при КНЗ КОР “ Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів”.

Неодноразово друкувався у фахових виданнях.

 

Проте улюблена робота – викладання математики для учнів, а не управлінська діяльність.

Педагогічне кредо – учень, який не любить учителя, ніколи не вчитиме його предмет. Урок математики для учня не повинен бути насичений сухими формулами та прикладами з одного підручника. Кожен учень має вийти з уроку з позитивними емоціями від нової отриманої інформації, не обов’язково математичної.

“Жодну справу не зробиш добре, якщо невідомо, чого хочеш досягти.” (А.С.Макаренко) – це те, з чого потрібно починати спілкування сучасного учителя зі своїми учнями.

Хоббі:  спорт, велопрогулянки, читання сучасної літератури.

Тетяна Киришун

Заступник директора з виховної роботи
Портфоліо

Киришун Тетяна Петрівна, заступник директора з виховної роботи, вчитель традицій єврейського народу, вчитель основ здоров’я та мистецтва, вчитель вищої категорії

Навчалась на курсі «Неформальна єврейська освіта», була учасником багатьох педагогічних конференцій та семінарів в Україні та за її межами.

В 1995 році закінчила Білоцерківське педагогічне училище та здобула спеціальність «педагог – організатор та керівник самодіяльного музичного дитячого об»єднання». В 2005 році закінчила Національний педагогічний Університет ім. М. Драгоманова за спеціальністю «соціальний педагог, практичний психолог з правом викладання у ВНЗ».

Кредо моєї педагогічній діяльності: «Працюй так, щоб дітям було комфортно і затишно»

Завдання діяльності:

  • формування такої особистості, яка буде здатна реалізовувати творчий потенціал в динамічних соціально-економічних умовах
  • впровадження у виховний процес інноваційних методів і форм роботи
  • створення позитивної атмосфери як в учнівському, так і в педагогічному і батьківському колективах
  • розкриття творчого потенціалу і учнів, і педагогів
  • розробка авторських сценаріїв для роботи саме в єврейському закладі освіти
  • формування в учнів навиків творчої співпраці в колективі
  • формування національної самоідентифікації учнів
  • виховання патріотів України

Реалізую завдання через:

  • підготовку і проведення різноманітних шкільних заходів: урочистих лінійок, ігрових та розважальних програм, спортивних змагань
  • проведення заходів національного спрямування задля збереження єврейської традиції
  • співпрацю з Всеукраїнськими ти міжнародними організаціями, зокрема Хефциба, ККЛ (Ізраїль), «Центора» (Україна), музей Яд –Вашем (Ізраїль).
  • організацію мережі шкільних гуртків творчого спрямування
  • кураторство молодіжного клубу «Кадіма»
  • активну співпрацю з батьками та опікунами вихованців
  • участь учнів та вихованців в міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних творчих конкурсах і проектах

Приорітетні методи роботи:

  • спостереження та аналіз ситуації, бесіди (індивідуальні та групові)
  • анкетування, опитування
  • доручення та навчання дітьми один одного, робота в парах та мікрогрупах
  • заохочення
  • метод постановки проблемних питань
  • колективні творчі справи
  • інсценування, театралізація, рольові ігри
  • конкурсні та концертні програми,
  • творчі авторські виставки
  • віртуальні екскурсії

Світлана Іванова

Вчитель початкових класів
Портфоліо

Завдання:

  • пошук та розробка ефективних методів навчання і виховання учнів;
  • впровадження інноваційних сучасних технологій;
  • урізноманітнення форм індивідуального підходу до навчання та виховання учнів з метою виявлення та розвитку творчо обдарованих учнів;
  • розкриття творчих здібностей учнів початкових класів;
  • проведення уроків з використанням ІКТ, підвищення їхньої ролі в активізації пізнавальної діяльності школярів;
  • формування в учнів ключових компетентностей, які передбачають їх особистісно–соціальний та інтелектуальний розвиток;
  • вдосконалення методичної культури педагога.

Реалізація завдань:

  • вивчення історичної та культурної спадщини, флори і фауни України через подорожі по різних регіонах нашої держави;
  • систематичне використання комп’ютера, зокрема мультимедійних презентацій, на уроках;
  • самоосвіта та вдосконалення професійної діяльності, завдяки освітнім сайтам «На Урок», «Освіта-UA», «Edera»;
  • участь у фахових педагогічних конкурсах «Класний керівник року», «Учитель року»;

Приорітетні методи роботи:


– змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку;
– розширювати  можливості ілюстративного  супроводу уроку на високому естетичному і емоційному рівні (анімація, музика) тощо;
– реалізувати ігрові методи на уроках, залучати велику кількість дидактичного матеріалу;
– працювати в малих групах або індивідуально;
– проводити інтегровані уроки, забезпечуючи посилення міжпредметних зв’язків;
– організовувати інтерактивні форми контролю знань, вмінь та навичок;
– організовувати самостійні, дослідницькі, творчі роботи, проекти;

Життєве кредо

 «Успіх не є ключем до щастя. Щастя – ось ключ до успіху. Якщо ви любите те, що робите, ви будете успішні».

                                                                                                                                     Альберт Швейцер

Тетяна Лавріщева

Вчитель початкових класів
Портфоліо

Вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Педагогічний стаж  33 роки.  В  НВК «Міцва – 613» з радістю працюю з 2008 року.

Щоб навчання набуло приємних барв, звертаюсь до завдань онлайн платформи  « Розвиток  дитини »,  інтерактивної освітньої  платформи  «Vchy.com.ua», сервісу  LearningApps.org  тощо , за потребою використовуємо ігрові моменти.  Найулюбленіша дітьми форма роботи – групова або парна: досліджуємо, аналізуємо,  експериментуємо, доводимо,  вчимо одне одного, комунікуємо, розвиваємо мовлення.

Показником мовного розвитку людини є здатність спілкуватися,  активно використовувати засоби мовлення, вміти  сприймати та відтворювати зміст чужого висловлювання і продукувати власне.«Заговори до мене, щоб я тебе побачив», — говорить народна мудрість. Саме це спонукало мене працювати над темою «Формування мовленнєвої компетенції учнів при вивченні української мови».

Галина Мороз

Вчитель початкових класів
Портфоліо

Наставник. Друг. І Вчитель для Ваших дітей. Тобто той, хто знає, як треба подавати інформацію малюкам, щоб не тільки зацікавити непосидячок, а й допомогти запам’ятати викладений матеріал з першого разу. Або хоча б з другого. Сертифікати, нагороди, стаж роботи — це позитивні моменти для дорослих і документації.

Спеціаліст першої категорії з досвідом роботи майже 15 років

  • вчитель початкової школи, вчитель інформатики в початкових класах
  • магістр соціальної педагогіки, викладач, інспектор з охорони дитинства
  • пройшла спеціальну теоретичну і практичну очно-заочну підготовку для роботи за системою розвивального навчання Д.Б. Ельконіна-В.В. Давидова у класах школи І ступеня
  • освоїла курс на освітній платформі «Edera» «Як навчати супергероїв?» для лікарняних учителів.

А для дітей вчитель початкових класів — дещо інше: провідник, супутник і мама.

Хто такий вчитель у нашій школі?

Учитель початкових класів у « Міцва-613» — не просто дипломований спеціаліст, а професіонал і психолог водночас. Усі мої нагороди і дипломи не матимуть значення, якщо я не розумітиму психологію сучасних дітей. Мої учні:

  • чекають нових форм викладення матеріалу;
  • бажають більше спілкуватись та отримувати інформацію через технічне обладнання;
  • зорієнтовані вбирати та запам’ятовувати лише кольоровий та емоційний контент;
  • сприймають інформацію комплексно, усіма сенсорами.

Як вчитель початкових класів нової української школи веду навчання різними методами та системами. Адже у шкільний процес треба «входити» з позитивним настроєм. Співпраця і взаєморозуміння панують у нашому класі. А я виступаю диригентом всієї роботи між вчителем, батьками і дітьми, аби останні не втратили потягу до знань.                                                                                  Моя педагогічна діяльність націлена на:

  • Розвиток особистості школяра, його творчих здібностей
  • Розвиток умінь організувати і контролювати власну діяльність
  • Формування умінь навчального співробітництва
  • Виховання бажання вчитися, інтересу до навчання
  • Оволодіння навчальними і предметними вміннями та навичками
  • Охорона і зміцнення здоров’я

У своїй роботі використовую сучасні технології:

  • Робота в групах і парах
  • Проектно – дослідницька робота
  • Інформаційно-комунікаційні технології
  • Система розвивального навчання

Олександр Цибулін

Вчитель фізики та інформатики
Портфоліо

Цибулін Олександр Сергійович.

Вчитель фізики та інформатики, доктор біологічних наук, доцент. Педагогічний стаж – 15 років. Тьютор напрямку IT-Way у проєкті Level Up by Smart J. Прослухав та успішно завершив підвищення кваліфікації вчителів курсу «Пізнаємо природу. Твої фізичні відкриття» науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Автор понад 50 робіт у галузі біологічних ефектів неіонізуючого випромінювання. Стаття «Oxidative mechanisms of biological activity of low-intensity radiofrequency radiation», яка у співавторстві була опублікована у журналі Electromagnetic Biology and Medicine займає 3 місце по популярності за всю історію журналу (з 1982 року). Вважаю, що будь-який предмет, який викладається в школі, а особливо фізика, формує у учнів сучасний науковий світогляд та формує критичне мислення.

Анжеліка Вдовика-Моссіолікова

Вчитель фізичної культури
Портфоліо

Вдовика-Моссіолікова Анжеліка Геннадіївна, вчитель фізичної культури

Моє кредо- «Життя-це рух».

Завдання:

  • Формувати фізичну компетентність дитини;
  • Залучати учнів до самостійних занять фізичною культурою;
  • Формувати навички здорового способу життя;
  • Розвивати співпрацю »учитель – учень».

Прирітетні методи роботи:

  • Урахування психологічного,емоційного, анатомо-фізіологічного стану дитини;
  • Розкриття особливостей кожного учня;
  • Гра,як мотивація( для учнів молодших класів);
  • Презентація індивідуальних напрацювань;
  • Розробка та практичне опробування особистих матеріалів;
  • Активна творча діяльність;
  • Впровадження інформаційних технологій на уроках фізичної культури.

 Я впевнена,що дитина, оточена приязним ставленням, вчиться радості життя.

Анна Чабаненко

Вчитель фізики та обслуговуючої праці
Портфоліо

Вчитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель. Педагогічний стаж  33 роки.  В  НВК «Міцва – 613» з радістю працюю з 2008 року.

Щоб навчання набуло приємних барв, звертаюсь до завдань онлайн платформи  « Розвиток  дитини »,  інтерактивної освітньої  платформи  «Vchy.com.ua», сервісу  LearningApps.org  тощо , за потребою використовуємо ігрові моменти.  Найулюбленіша дітьми форма роботи – групова або парна: досліджуємо, аналізуємо,  експериментуємо, доводимо,  вчимо одне одного, комунікуємо, розвиваємо мовлення.

Показником мовного розвитку людини є здатність спілкуватися,  активно використовувати засоби мовлення, вміти  сприймати та відтворювати зміст чужого висловлювання і продукувати власне.«Заговори до мене, щоб я тебе побачив», — говорить народна мудрість. Саме це спонукало мене працювати над темою «Формування мовленнєвої компетенції учнів при вивченні української мови».

Оксана Шевчук

Вчитель української мови та літератури
Портфоліо

Шевчук Оксана Леонідівна, вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови, викладач проекту “SmartJ”, учитель II категорії, класний керівник

Моє життєве кредо: «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом» (Ліна Костенко)

Моє педагогічне кредо: «Найкращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими» (Оскар Уайльд)

Основні педагогічні технології моєї роботи :

  • інтерактивні ( усі учасники навчального процесу постійно взаємодіють, перестають грати пасивну роль і активно долучаються до роботи);
  • тренінгові (форма проблемного навчання, орієнтована на максимально активну участь слухачів, взаємообмін досвідом та використання ефективної групової взаємодії);
  • комп’ютерні (оскільки сучасні діти не уявляють свого життя без ґаджетів, то потрібно навчити їх правильно ними користуватися для отримання інформації, самоосвіти, саморозвитку);
  • діалогові ( учні завжди можуть обмінюватися думками, ідеями в умовах емоційного комфорту і творчої атмосфери);
  • ігрові ( взаємодія педагога та учня за допомогою гри).

З успіхом застосовую на уроках нестандартні розминки, рольові  ігри, кросворди, ребуси, анаграми, лінгвістичні казки, вікторини, інтерактивну дошку.

Основні завдання моєї роботи:

  • виявлення і спланований розвиток творчих здібностей учнів, створення оптимальних умов для їх розвитку;
  • створення ситуацій, що сприяють творчій активності учня, позитивно впливають на появу нових оригінальних ідей;
  • розвиток уяви, асоціативного мислення, прагнення вдосконалюватися, розв’язувати дедалі складніші творчі завдання;
  • стимулювати учнів до вільних висловлювань;
  • впроваджувати в освітній процес інноваційні методики навчання;
  • підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому.

Ольга Мудрицька

Практичний психолог
Портфоліо

Мудрицька Ольга Олександрівна, практичний психолог

Психологічна служба Приватного ліцею “Міцва -613” працює з метою створення оптимальних умов для успішної соціалізації та гармонізації особистості дитини та збереження психічного здоров’я всіх учасників освітнього процесу.

Моя робота, як психолога закладу, будується відповідно до таких принципів:

  • Доброзичливість та повага до усіх учасників навчально-виховного процесу;
  • Забезпечення конфіденційності та емоційної безпеки;
  • Відкритість та об’єктивність;
  • Системність у роботі, що виражається в актуальності, послідовності та логічності роботи з усіма учасниками освітнього процесу, співпраці з батьками та педагогами.

Пріоритетність надаю  активним методам взаємодії: дискусії, рольові та ділові ігри, заняття з елементами тренінгу, використання психотерапевтичних методів (релаксації, візуалізації, елементів арт-терапії, гештальт терапії)

Моє завдання як спеціаліста полягає в тому щоб, допомогти людині самій знайти вихід з скрутної ситуації, подолати внутрішні перепони, зрозуміти самого себе, свої почуття та бажання, свої вчинки та поведінку інших людей – друзів, батьків, вчителів, усіх хто нас оточує.

З якими питаннями можна і треба звертатися до психолога:

  • Труднощі у навчанні
  • Взаємини у класі, колективі
  • Дитячо- батьківські стосунки
  • Вибір життєвого шляху (майбутньої професії)
  • Самопізнання та саморозвиток.

Чим я можу допомогти Вам як психолог:

  • Вислухати Вас, шанобливо ставлячись до Ваших почуттів, міркувань, життєвих цінностей.
  • Відповісти на Ваші запитання.
  • Допомогти адаптуватися до обставин, які Ви не можете змінити.
  • Допомогти подивитися на Вашу проблему з іншого боку, знайти разом її рішення, приділивши цьому процесу, стільки часу, скільки буде потрібно.
  • Знайти внутрішні ресурси і опори для найбільш ефективної і повної життєдіяльності і емоційної рівноваги.
Меню